Ahad, 5 September 2010

Hamas vs Fatah versi Nusantara

Kita sudah maklum Hamas dan Fatah tidak sebulu di Palestin. Mereka sentiasa bergaduh dan kadang-kala berperang padahal meraka merupakan umat Islam yang tidak dibenarkan menumpahkan darah sesama Islam. Sudah pasti ini merupakan agenda Dajjal Yahudi / Israel yang maukan umat Islam sentiasa bergaduh dan berperang supaya hilangnya perpaduan dikalangan Islam dan menjadikan mereka sentasa berpecah dan tak mampu memerangi Dajjal Yahudi / Israel.

Di Malaysia dan Indonesia agenda Dajjal Yahudi / Israel nampaknya telah cuba dilaksanakan secara perlahan-lahan. Beberapa NGO di Indonesia terutamannya Bendera telah diarahkan/ditugaskan untuk menjalankan agenda tersebut bersama beberapa media Indonesia. Malah beberapa NGO Malaysia juga seperti MBM terbuai dengan alunan melodi yang dimainkan atas alasan bertindak balas dan menjaga maruah.

Jika agenda ini berjaya dilaksanakan pastilah Dajjal Yahudi / Israel yang berada di antara kedua negara tersebut amat gembira kerana tak perlu bersusah payah untuk berperang. Hanya adu-domba saja Malindo tolol dan biarkan mereka berperang sesama sendiri. Kemudian tawan dan jajah mereka semua serta rampas segala hasil bumi mereka.

Kepada semua bangsa Bani Jawi/Malindo sedarlah anda sedang diperalatkan oleh Dajjal Yahudi / Israel agar tercetusnya perang saudara diantara kalian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan