Sabtu, 14 Januari 2012

2012 , Kemusnahan dan Penguasaan Dajjal

Terdapat banyak ramalan yang mengatakan 2012 merupakan tahun kemusnahan. Bumi akan musnah, malapetaka besar akan berlaku hingga ada yang menjangkakan berlakunya kiamat...

Apa yang sebenarnya terjadi adalah penguasaan Dajjal yang amat ketara dalam semua aktiviti kehidupan. Tata cara dunia ditadbir, tatacara perniagaan, perundangan, perubatan, pentadbiran kerajaan dan sebagainya.

Allah SWT menunjukkan kewujudan dan kekuasaannya dengan mencipta langit dan bumi serta segala isi alam semesta ini. Dajjal juga ingin menunjukkan penguasaannya dengan meletakkan simbol-simbolnya diserata tempat dimukabumi dan didalam kehidupan kita.

Simbol yang paling jelas yang melambangkan penguasaan Dajjal adalah mata dan piramid.



Lihatlah wang kertas USD1 diatas. Untuk lebih jelas lihat dibawah.


Simbol piramid dan mata. Simbol ini mempunyai pelbagai variasi bergantung kepada organisasi mana ia digunakan samada dalam kerajaan, parti politik, NGO, perniagaan dan sebagainya.


Jadi mari kita lihat kehadiran Dajjal melalui simbol-simbolnya di Malaysia. Anda kena cari dan perhatikan piramid dan mata. Untuk variasi mata mungkin biji mata yang bulat, bentuk mata yang lonjong dan lain2 variasi serta expresi mata.


Dalam kerajaan



Parti Politik




Perniagaan..



Banyak lagi ... fikirkan dan carilah ia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan